SPOT ZA NOVU PESMU
Posle skoro pet godina Louis završava svoj 13-ti po redu album. Pored novih pesama i promotivnog filma koji će ovaj CD činiti multimedijalnim, već je urađen I video spot za numeru “ŽENIM TE”, koji će na svojevrstan način najaviti izlazak novog albuma. Spot je sniman u Smederevu u predivnom ambijentu restorana “Brvnara” u kasnim večernjim časovima u fantastičnoj atmosferi druženja muzičara i ekipe mladih ljudi koja je radial na snimanju ovog spota. Spot je rađen u produkciji “HIGHLANDER” iz Smedereva, koja se po prvi put oprobala u radu sa već afirmisanim estradnim umetnikom kao što je Louis, što nimalo nije umanjilo njihovu profesionalnost i angažovanost. U pripremi je i rad na novom spotu koji bi trebalo da bude završen do kraja godine.   

           

FILM KHAMORO 2004.
Posle nedavno održanog Svetskog festivala Romske umetnosti Khamoro 2004 u Pragu na kojem je Louis predstavljao našu zemlju, održano je gypsy jazz veče u café club MPS-a 30.06.2004. godine na kojem je Louis predstavio festivalski repertoar. Iste večeri je promovisan i film koji svojim kratkim kadrovima sa koncerta, pejzaža Praga, komentarima organizatora festivala i posete Ambasadi SCG čini prikaz svih bitnijih dešavanja boravka u Pragu, snimljenim kamerom profesionalnog snimatelja. Muzičku podlogu celog filma, u trajanju od 7,50 min, čini pesma "Soni mulem" (jasve me corava), koju je Louis na svoj originalan način i u svom aranžmanu preradio na temu stare makedonske pesme "Zajdi, zajdi".                                  

 

PROMOTIVNI FILM (2003.god)
"On nije lepotan, ali ipak osvaja. Ima kilograma više nego što treba, brije kosu, pušta bradu. Kad zapeva i pod njegovim rukama ožive dirke sintisajzera i odjekne zvuk udaraljki sve nestaje i on takav kakav jeste svetli punim sjajem estradne zvezde".

Ovim citatom počinje 20-to minutni promotivni film koji predstavlja rad i delo Ljubiše Stojanovića Louisa. Kroz ovaj film možete saznati sve što niste znali o Louisu, njegovim prvim koracima bavljenja muzikom, glumom i receptima za dugogodisnje trajanje. A sve to ćete cuti upravo od Louisa i njegovih renomiranih saradnika iz raznih polja umetnosti (film, slikarstvo.....)
Film je urađen u Mosquito production a u svrhe promovisanja ovog umetnika van granica nase zemlje. Svi poklonici Louisove muzike će imati priliku da vide ovaj film u sklopu novog multimedijalnog izdanja koje je u pripremi.

 

NOVI SPOT (2002. god)
Nakon dužeg vremena, Louis snima spot za pesmu "OPA,OPA" koja će zasluženo biti pretočena u video zapis s obzirom da je publika na prve taktove ove pesme već na nogama. Uz brzi ritam pesme "OPA,OPA", ciganske igre igracice Ane (inače člana profesionalnog ansambla KOLO iz Beograda), prateći bend i naravno Louisa, i sve to u poznatom ambijentu beogradskog splava AKAPULKO i užarenu atmosferu, kakva je inače na Louisovim živim svirkama, nadamo se da ćete uživati kao i mi za vreme snimanja.

NAPOMENA: Nedugo posle snimanja spota, beogradski splav AKAPULKO, je nesretnim slučajem izgoreo, tako da će ovim spotom ostati ovekovečen stari izgled ovog splava.

 

KULTURNI CENTAR BEOGRAD (2001.god)
U Kulturnom centru Beograd održana je izložba pod nazivom "OKUSITE BEOGRAD", u sklopu koje su prezentovane umetnicke fotografije Ace Dragutinovića, na kojima su priklazane kreacije kuhinjskih kecelja Dragane Nikolajević. U ulozi modela punijeg stasa, bio je Ljubiša Stojanović Louis.
Ovde možete videti samo deo fotografija koje su činile ovu izložbu.

 

 

REKLAMNI SPOT (2000.god) ZA ITALIJANSKOG INTERNET PROVAJDERA
Snimanjem spota u Maroku, u režiji Emira Kusturice, Louis postaje zaštitni lik najvećeg Internet provajdera u Italiji -Infostrada i njegovog portala Italia online. Zahvaljujući Louisu kao svom zaštitnom liku portal IOL postaje neprikosnoveno prvi, uz, naravno i podatak da portal dnevno poseti preko 6 miliona ljudi, kao i podatak da svi ti posetioci provedu na stranicama portala preko 2.344.000 sati mesečno. Većinom glasova ovaj reklamni spot je dobio GRAND PRIX na Milanskom sajmu i time je proglašen za najbolji video zapis. Žirijem je predsedavao medijski magnat Silvio Berlusconi.

Radnja spota je sledeća:

Ali-Baba, koga glumu Louis, u pratnji svojih 40 razbojnika stiže pred pećinu sa blagom. Pošto ne može da se seti čarobnih reči koje otvaraju ulaz u pećinu i nakon besnih udaranja glavom o stenu, pomaže mu najmlađi član njegove družine, koji vadi lap-top i na portalu www.iol.it nalazi magične reči "Sezame, otvori se!". Kliknite ovde za download spota.